Once Upon A Time 6. Sezon 20. Bölüm


İNDİR (altyazı)
720p (1GB) - 480p (309MB)

Bu muhteşem bölümü çevirmek benim için ekstra bir şerefti. 
Altyazı alemine kattığım için mutluyum.

Bu bölüm, gerçekten bambaşka bir şeydi. Dizinin geneli bana mutluluk verse de bu bölüm, tüm dizinin anlatmak istediği şeyi çok tatlı şekilde ifade etti. Tüm hikayeler bir bölümde birleşti. Kapalı kapılar açıldı. Hele ki müzikal olması özellikle büyük bir sürprizdi. O şarkıları çevirirkenki keyfimi anlatamam size. Olabildiğince şarkı olduğunu belli eden formatta çevirdim. Tabii şarkı çevirmek bambaşka bir iş, normal çeviri süremin üstünde bir zaman aldı doğal olarak. Ama İyi kotardığımı düşünüyorum. Diziye hak ettiği kalitede bir altyazı sunduğumu umarım. Benim için her saniyesi ayrı bir zevk, ayrı bir huzurdu.

Sizlere de keyifli bir seyir olmasını dilerim.

Yorumlar