The Leftovers 3. Sezon 6. Bölüm


İNDİR (altyazı)
İZLE (dizibox)
720p (1.92GB) - 480p (494MB)


Resmen izleyenleri kahredici bir bölümdü. Hâlâ etkisinden çıkamadım. İçim acıyor. Bütün karakterlerini ayrı ayrı sevdiğim bir dizi The Leftovers, tüm karakterlerinin acılarını da ayrı ayrı hissettiğim bir dizi... Şu zamana kadar beni bu diziye bağlayan şey felsefesi sanırdım, meğersem kalbime dokunan o karakterleriymiş... Kaldı ki ben öyle dram dizilerini pek seven biri değilim. Ama bu dizide ruhuma dokunan çok değerli bir şey var.

Bu, dizinin belki de en dramatik bölümüydü. Sarsıcı, derinden etkileyiciydi. Çevirirken o sahnenin içine daha yoğun girdiğimden zaten nakavt oldum ama öyle olmasa bile çok ağır şeyler oldu bu bölümde. Zaman zaman duygusal anlamda nefes alıp, kendime gelmem gerekti.

Normalde çok hissettiğim için böyle dramatik dizileri izlemem, ama bu dizi gerçekten başka bir şey. İnsanı pişiriyor. Bazen drama fazla sürüklüyor ama genellikle düşünceye sevk ediyor. İnancındaki çarpıklığı düzeltiyor, ruhundaki yaraya basıp fark etmeni sağlıyor ve iyileşme sürecini destekliyor.
Lakin sezon ortasında böyle sert girmeleri büyük şok oldu.
Hazırlıklı olun. Dayanıklı durun. 

Keyifli, ruhunuza şifalı bir seyir olmasını dilerim.


Yorumlar